Status

Dag 43 av 43 - 6187 av 6187 km

onsdag 8. juni 2011

Gleder meg til å komme i gang......

Nå er det bare vel en uke til jeg setter meg på sykkelsetet og ruller av gårde fra Nordkapp.... Jeg er for tiden svært utålmodig og veldig klar for å komme i gang. Det er bare så vidt jeg klarer å vente til endelig starttidspunkt.

Sykkeltrening i Varanger
Treningen den siste tiden har gått bra og jeg har fått gjennomført mange fine og lange sykkelturer i Varanger-området. Noen turer har også gått inn til Tana. Totalt har jeg nå syklet over 2500 km utendørs.





Jeg har også fått tatt en langtur (Kirkenes - Vadsø) med min nye hybridsykkel på Kristi Himmelfartsdag sammen med Knut og Turid. Det var en kjempefin tur i flott sommervær (ihvertfall først på dagen) og sykkelen fungerte helt utmerket.

Nå gjenstår kun de siste forberedelsene med pakking og klargjøring av alt sykkelutstyret. Kart og ruter for turen er klargjort og det gjenstår kun siste gjennomgang og overføring til GPS'en.

Håkon stiller opp som sjåfør og vil sørge for at jeg får transport fram til Nordkapp den 18. juni.

4 kommentarer:

  1. Hei! Må si du er en tøffing som legger ut på denne turen. Ser ut som du er godt forberedt, og jeg trygg på at dette går bra. Fint med en blogg slik at vi hjemme kan følge deg underveis. Tor Einar

    SvarSlett
  2. God tur, John. Du e en orntli langdistansekar. Husker for en 7-8 år sida da du syntes Tana - Varangerløypa va så kort at du gikk den både fram og tilbake, og flere ganger. Det her blir gøy å følge med på!!

    SvarSlett
  3. Lykke til med starten i morgen - stor hilsen fra Ellen, Per Morten og Berit!! Må bare nevne at du har glemt å nevne en viktig interesse under info om John, nemlig: vedhugging....

    Håper at du får en god start på ferden og at det slutter å regne her i området før du kommer hit ned. Stå på!

    SvarSlett
  4. Endelig er dagen her, og etter min inspeksjon i går ser det ut som om utstyret er på plass, formen i boks og reiseruta godt gjennomtenkt. Det var ikke noe vi kunne sette deg fast på. Ønsker deg all mulig lykke til.

    SvarSlett